|

אורטופד מומחה לשוק, קרסול וכף רגל

מדוע חשוב להתייעץ עם אורטופד מומחה לשוק קרסול וכף הרגל?

השוק, הקרסול וכף הרגל חווים הרבה מאוד עומס לאורך חיינו. האדם הממוצע הולך בין 8000 ל- 10000 צעדים ביום. לכן, העומס והכוחות הפועלים על המפרקים שמתחת לברך גדולים מאוד. כשמדובר באדם שבנוסף גם עוסק בספורט שמערב קפיצות, ריצה, תנועה על רגל ציר או מצד לצד, העומסים על אזור הקרסול וכף הרגל גדלים בהרבה. אם כך, קל להבין מדוע האזור של שוק, קרסול וכף הרגל הוא האזור עם כמות הפציעות הגדול ביותר בגוף.

כל אחד יכול לסבול מפציעה בשוק, קרסול וכף הרגל, מספורטאי עילית ועד לאדם הממוצע שמשתמש ברגליו בעיקר להליכה. התלונות הנפוצות בפציעה מסוג זה הן כאבים, נפיחות, שטפי דם וקושי בנשיאת משקל על הרגל. במקרים כאלה קשה לפעמים לדעת מה לעשות ולמי לפנות- לרופא המשפחה? למוקד? למיון? לפודיאטר? או למומחה לפציעות ספורט ולכף רגל וקרסול?

פניה למומחה לכף רגל וקרסול מאפשר ייעוץ מבעל ניסיון עשיר בפציעות מסוג זה, בין אם מדובר בטיפול לא ניתוחי או ניתוחי. מומחה שכזה הינו בעל שנים של התמקצעות, ניסיון וידע בנושא, ראה אלפי מקרים כאלה ונשאר מעודכן בשיטות החדשניות ביותר בטיפול במצבים שקשורים לשוק, קרסול וכף הרגל.

לקבלת ייעוץ השאירו פרטים

מתי חשוב להתייעץ עם מומחה פציעות ספורט בשוק, קרסול וכף רגל?

במידה וחשים כאב שלא מפסיק בשוק, קרסול או כף הרגל בזמן פעילות גופנית, במידה ויש נפיחות במהלך פעילות או בכל מצב לא תקין שמורגש בזמן פעילות באזור שוק, קרסול וכף הרגל חשוב לפנות למומחה שוק, קרסול וכף רגל לאבחון וטיפול מתאימים. חשוב לעשות זאת בהקדם ולא "למשוך" את הפציעה ולהתעכב עם ההגעה למומחה כדי לאבחן את הבעיה מוקדם ולהתחיל בטיפול המתאים. ככל שהאבחנה והטיפול מתעכבים, כך הבעיה מחמירה, ההחלמה והחזרה לספורט מתארכים והמטופלים פחות מרוצים מהתוצאות.

מיהו אורטופד מומחה לפציעות ספורט בשוק, קרסול וכף הרגל?

מומחה שוק, קרסול וכף הרגל הוא הרופא המקצועי והמנוסה ביותר לטיפול בבעיות שוק, קרסול וכף רגל. מומחה כזה סיים בית ספר לרפואה, עבר שנים של התמחות בכירורגיה אורטופדית במהלכה ניתח ניתוחים אורטופדים רבים בשוק, קרסול וכף הרגל. לאחר הפיכתו למומחה לכירורגיה אורטופדית וקבלת ניסיון בטיפול במקרים אורטופדיים מכף רגל ועד ראש, המומחה יפנה לבצע תת התמחות. במהלך תת ההתמחות שאורכת שנה עד שנתיים, המומחה מתמקצע בניתוחי שוק, קרסול וכף רגל הקשורים בפציעות ספורט, מתנסה בפיתוחים האחרונים בתחום ומשתתף במחקר פורץ דרך הקשורים לפציעות שוק, קרסול וכף רגל. תהליך זה אורך כ- 15 שנים.

קרע ודלקת בגיד אכילס

גיד האכילס הוא הגיד שעובר מאחורי השוק בצידה התחתון ומתחבר לעצם העקב מאחור. הגיד עובר לעיתים גירוי בעקבות מאמץ יתר ומתחיל לכאוב....

מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.