|

אורטופד פרטי מומלץ

אורטופד פרטי מומלץ

מאז שהיינו ילדים קטנים לימדו אותנו כי בריאותינו היא הדבר החשוב לנו ביותר, וכי, האחריות  והדאגה לה, במידה רבה, נתונה בידינו. בכל הזדמנות שבה אנחנו חשים שלא בטוב, ניצבת בפנינו  הדילמה – האם לפנות לרופא במסגרת קופת החולים שבה אנחנו מבוטחים, או, לחילופין, לפנות  לקבלת טיפול במסגרת פרטית (במקרה שלנו – אורטופד פרטי מומלץ). לכל אחת מהבחירות הללו .

ישנם יתרונות וחסרונות, שאליהם נתייחס במאמר זה. רק נזכיר, כעובדה בסיסית, כי בכל המקרים  בהם המדובר ברופאים מומחים שמקבלים מטופלים דרך הסדר עם קופות החולים, הרשימה  שממנה תוכלו לבחור רופא מומחה תהיה מוגבלת, והיא תצטמצם אף עוד יותר, אם תתעקשו לבחור רופא שהמרפאה שלו ממוקמת באזור מגוריכם.  

מתי כדאי לפנות אל אורטופד פרטי מומלץ?  

באורטופדיה, בדומה לתחומים רפואיים אחרים, ישנם תחומי התמחות ספציפיים, כך שלכל אורטופד ישנם תחומי התמחות ממוקדים, שעשויים להציע לכם את המענה הממוקד לבעיה הספציפית שאיתה אתם מתמודדים. בניגוד לרשימות הרופאים שנמצאים בהסדרים עם קופות החולים, חיפוש אורטופד פרטי מרשימת רופאים פרטיים מגדיל את מבחר האפשריות העומדות בפניכם ומבטיח שלא תצטרכו לבחור, אך ורק, רופא שנמצא בהסדר, אלא שתוכלו לבחור את האורטופד המומחה המתאים לכם ביותר. 

לפי אילו פרמטרים נכון לבחור אורטופד?  

שני הפרמטרים הראשונים והחשובים ביותר שאותם יש לבחון בבואכם לבחור אורטופד הם הניסיון והוותק של הרופא. לכאורה, נדמה כי שני קריטריונים אלה הם זהים במהותם, אולם, למעשה, יש  ביניהם הבדל לא קטן. זאת, מאחר וכשאנחנו כותבים "ותק" אנחנו מתכוונים למספר השנים בהן  עוסק האורטופד בתחום, בעוד שכשאנחנו כותבים "ניסיון" אנחנו מתכוונים למספר הפעמים שבהן התמודד הרופא עם בעיה הדומה לבעיה הספציפית שלכם. כך, יכולים להיות מקרים בהם לרופא  מסוים יש ותק שהוא קצר משל רופאים אחרים, אולם הניסיון שלו בטיפול בבעיות ספציפיות.

לדוגמה, הטיפול במקרים של מרפק טניס או של ניתוחי גיד אכילס יהיה רב יותר מהאחרים. אין כל ספק כי גם לפרמטרים הנוספים. כדוגמת מקצועיות, יחס אישי או אפילו זמינות וקרבה גיאוגרפית (ישנה חשיבות מרובה). אולם אם נניח את השיקולים זה מול זה, נגלה כי ניסיון בתחום האורטופדיה אינו רק "חשוב", אלא שהוא גם עשוי לה תגלות כקריטי, במיוחד בהתמודדות עם בעיות ייחודיות ומורכבות יותר. אורטופד פרטי מומלץ אשר התמודד בעבר עם בעיה רפואית מיוחדת הדומה לבעיה אשר איתה אתם מתמודדים יהיה מסוגל לאבחן במהירות רבה יותר את הסיבות לכאב, וכתוצאה מכך, להציע את המענה היעיל והמהיר לבעיה.

יתרונות קביעת תור אצל אורתופד מומחה 

למבוטחים במסגרת קופות החולים  

הזכאות לקבלת החזר מחברות הביטוח מותנית בהסדר אשר לאורטופד יש עם קופת החולים שבה אתם חברים. ישנם רופאים שעובדים במסגרת הסדרים עם כלל קופות החולים, אחרים עובדים רק עם קופת חולים אחת או שתיים, וישנם רופאים המספקים את שירותיהם במסגרת פרטית בלבד, ללא אפשרות לקבלת החזר כלשהו.

למבוטחים בביטוח בריאות נוסף 

אם ברשותכם פוליסת ביטוח בריאות נוספת על זו של קופת החולים, יתכן שתהיו זכאים לקבלת  החזר, בכפוף לתנאי הפוליסה שברשותכם. ממוצע ההחזרים במקרים אלה יעמוד על כ-80%, אולם חשוב לוודא את הדבר מ ר א ש בכדי שלא להיות מופתעים לאחר מעשה.  

ד"ר לי יערי – אורטופד ספורט מנתח מומחה לפציעות ספורט  

בזכות ניסיונו הרב בתחום האורטופדיה הכירורגית מצליח ד"ר יערי – אורטופד פרטי מומלץ להשיב את מטופליו לשגרת חייהם בדרך המתאימה, המהירה אבל גם הבריאה והבטוחה ביותר, תוך מתן יחס אישי וליווי צמוד לכל מטופל.

שתפו את המאמר

אולי יעניין אותך גם

מנתח ברך מומלץ

מנתח ברך מומלץ

לעיתים קרובות מכונה הגוף האנושי "המכונה המופלאה", ואין ספק, כי במובנים מסוימים, אופן פעולתו של הגוף והשילוב המושלם שבו פועלות מערכות הגוף השונות הם אכן מופלאים ומעוררי השתאות, אולם,

קרא עוד »
זריקות prp לירך

זריקות PRP לירך

כשאנחנו חושבים לעומק על התפקיד הנכבד שממלאים מפרקי גופנו (ובמיוחד, מפרקי הרגליים, הנושאים את כל משקל הגוף) בפעילות היומיומית שלנו, אנחנו מגלים שאין זה פלא, שעם הגיל והמאמץ המתמיד

קרא עוד »
קרע בגיד אכילס

קרע בגיד אכילס

גיד האכילס, בדומה לשאר הגידים, מחבר בין עצם לשריר. במקרה זה, הגיד מחבר בין שריר הסובך (Musculus gastrocnemius – השריר החזק והגדול הממוקם בחלק השוק האחורי ומקנה לשוק את

קרא עוד »

מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.